1942 yil 1 sentyabr
Jamiyatda yuksak ma’naviy fazilatlarni kamol toptirish, milliy mafkurani shakllantirish, yoshlarni boy tarixiy va madaniy merosimizga, milliy anьanalarimizga, umuminsoniy qadriyatlarga hurmat, Vatanga muhabbat, milliy istiqlol g’oyalariga sadoqat ruhida tarbiyalash, keng fikrli, sog’lom, jismoniy, aqliy va ma’naviy jihatdan barkamol, ijtimoiy-siyosiy, huquqiy, iqtisodiy sohalardagi islohotlarning mohiyatini tushunadigan hamda ularni yangi ijtimoiy munosabatlar orqali hayotga tapg’ib eta oladigan shaxslarni shakllantirish bo’lim faoliyati maqsadining asosini tashkil etadi.
"Talabalar dunyoqarashini shakllantirishda milliy va umuminsoniy qadriyatlar, xalqimizning boy tarixiy, madaniy va ma’naviy merosi asosida ularni vatanparvarlik, mehnatsevarlik, insonparvarlik, imon-e’tiqod, mehr-shafqatlilik kabi insoniy fazilatlar misolida har tamonlama barkamol avlodni tarbiyalaydi; - ""Ta’lim to’g’risidagi"" Qonun, ""Kadrlar tayyorlash Milliy dasturi"", Respublika Oliy Majlisi sessiyasi materiallari, Prezident farmonlari, asarlari, nutqlari, Hukumatimiz qarorlari, O’zbekistan Respublikasi Oliy va o’rta maxsus ta’lim vazirligi hamda Jismoniy tarbiya va sport vazirligi qarorlari, buyruq va ko’rsatmalari, ta’lim-tarbiya boshqaruvi organlari me’yoriy hujjatlari talablari asosida o’z ishini amalga oshiradi; -bo’lim universitetda tarbiyaviy ishlarni rejalashtirishda guruh murabbiylarining salohiyati va qiziqishlari, topshiriqlarni qay darajada bajara olishlarini hisobga oladi; -talabalarda Vatanga muhabbat, O’zbekiston Respublikasi Prezidenti, Konstitutsiyasi va Davlat ramzlariga sadoqat hissini tarbiyalaydi; -ma’naviy, aqliy, jismoniy barkamol, iqtisodiy, huquqiy savodxon, mehnatsevar, iste’dodli yoshlarni aniqlash va tarbiyalash, “Oila, mahalla, universitet” kontseptsiyasini hayotga tatbiq etish ruhida tarbiyalaydi; -yoshlarimiz ongiga ona-Vatanga, buyuk ajdodlarimiz merosi va xalqimizning bugungi bunyodkorlik ishlariga yuksak ehtirom tuyg’ularini singdirib boradi; -qadimiy tarixiy yodgorliklar va mustaqillik davrida bunyod etilgan ma’rifiy maskanlarga, muzey, teatr va ko’rgazmalarga sayohatlar uyushtiradi; - boshqa ta’lim-tarbiya maskanlari ish tajribasini o’rganadi; -Universitet Kengashi, Ma’naviyat va ma’rifat Kengashlariga qo’yilgan masalalarni muhokama qiladi, ularning qarorlarini amalga oshiradi; - tarbiyaviy ishlarga barcha professor-o’qituvchilar jamoasi, O’zbekiston yoshlar ittifoqi b.t. va boshqa tashkilotlar, talabalar, murabbiylar, mahalla va ota-onalarni jalb qiladi, ularning ishlarini muvofiqlashtiradi; - universitetda talabalarning bo’sh vaqtlarini unumli tashkil etish va darsdan tashqari tarbiyaviy ishlarni to’g’ri yo’lga qo’yish maqsadida ularni ilmiy, ijodiy, jurnalistika va kasb-hunar to’garaklari hamda sport sektsiyalariga jalb qiladi hamda muntazam ravishda nazorat qilib boradi; - xalqimizning yuksak milliy va umuminsoniy qadriyatlarining jamiyatimiz madaniyati va ma’naviyatining rivojlanishiga ta’siri, ularning dunyoviy, huquqiy davlat qurish va fuqarolik jamiyati barpo etishda tutgan o’rni va rolini o’rganadi hamda talaba-yoshlarni tarbiyalashda amaliyotda ularning mohiyatini ochib beradi; - respublika aholisi e’tiqod qiladigan barcha dinlarning ma’rifiy tarixiy va ilmiy asoslari to’g’risida alohida chuqur bilimlarni dunyo dinlarining ijobiy xususiyatlari orqali shakllantiradi; - talabalar o’rtasida sog’lom turmush tarzini keng targ’ib qilish orqali turli zararli g’oyalar ta’siriga berilmaslik, ekstremizm va diniy aqidaparastlikning har qanday shakllari, reaktsion mohiyatini keng tushuntirish, giyohvandlik, axloqsizlik illatlaridan xoli bo’lish muhitini yaratish chora-tadbirlarini ishlab chiqadi hamda uni hayotga tadbiq etadi; - respublikamizda yashab turgan millat va elatlar o’rtasida do’stlik va totuvlik siyosati asoslarini targ’ib qiladi va ularni mustahkamlash maqsadida keng tushuntirish ishlarini olib boradi; -ta’lim-tarbiyaning talabalar qobiliyati va iste’dodining har tomonlama namoyon bo’lishiga qaratilganligini taьminlovchi jarayonni tashkil etadi, uning mazmunini tubdan yangilab boradi, milliy va umuminsoniy qadriyatlarning ustuvor ahamiyatini ta’minlash, shaxs va atrof-muhit munosabatlarini uyg’unlashtirish, talabalarning dunyoqarashi, yuksak ma’naviyat, madaniyat va ijodiy tafakkurni shakllantirish bo’yicha chora-tadbirlar belgilaydi; - ta’lim-tarbiya jarayonini tashkil etishda Vatan va o’z xalqi uchun faxrlanish, uning qadimiy tarixiga hurmat bilan qarash, obod va farovon hayot qurish uchun daxldor va javobgarlik tuyg’ularini tarbiyalashga yo’naltirilgan keng ko’lamli faoliyatini amalga oshiradi; - talabalar jamoasini shakllanishida, ularda insoniylik va mas’uliyat hissini tarbiyalashda demokratlashtirishning chuqurlashuviga tegishli sharoitni vujudga keltirib, ish yuritadi;"
Urganch davlat universiteti sobiq Xorazm davlat pedagogika instituti negizida tashkil etilgan. Xorazm davlat pedagogika instituti 1942 yil 1 sentyabrda to‘liq bo‘lmagan oliy ma'lumotli o‘qituvchilar tayyorlaydigan institut bazasida tashkil etilgan. Institutda 4 ta bo‘lim mavjud edi: fizika-matematika, o‘zbek tili va adabiyoti, rus tili va adabiyoti, tarix. 1991 yilga qadar KSPIda 6 fakultet va 22 kafedra faoliyat ko‘rsatdi. Urganch davlat universiteti O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 1992 yil 28 fevraldagi 356-sonli farmoni bilan sobiq Xorazm davlat pedagogika instituti negizida tashkil etilgan.
YOSHLAR BILAN ISHLASH BO'YICHA PROREKTOR
+998 62 224-66-68
Moliya va iqtisod ishlari bo`yicha prorektor
+998 62 224-66-36
ILMIY ISHLAR VA INNOVATSIYALAR BO`YICHA PROREKTOR
+998 62 224-66-21
XALQARO HAMKORLIK BO‘YICHA PROREKTOR
+998 62 224-66-11
Fakultetlar | 0 |
Professor-o'qituvchilar soni | 0 |
Talabalar | 16893 |
Bakalavriat | 16490 |
Magistratura | 403 |
Ma’muriy-boshqaruv xodimlar | 0 |
Katta ilmiy xodimlar | 0 |
Kichik ilmiy xodimlar | 0 |
Laborantlar | 0 |
Muhandis-texnik xodimlar | 0 |
Ilmiy kengash azolari | 0 |
Kurslar | Davlat byudjeti | Shartnoma asosida | Jami |
---|---|---|---|
1-kurs | 1076 | 3785 | 4861 |
2-kurs | 776 | 3941 | 4717 |
3-kurs | 676 | 3453 | 4129 |
4-kurs | 547 | 2236 | 2783 |
5-kurs | 0 | 0 | 0 |
6-kurs | 0 | 0 | 0 |
7-kurs | 0 | 0 | 0 |
Kurslar | Davlat byudjeti | Shartnoma asosida | Jami |
---|---|---|---|
1-kurs | 106 | 73 | 179 |
2-kurs | 76 | 148 | 224 |