2017 yil 24 may
Ilmiy markaz faoliyatining asosiy maqsadi - mehnat bozori, bandlik, migratsiya va mehnatni muhofaza qilish, demografik masalalar va mehnat bozori infratuzilmasini rivojlantirish yo‘nalishlarida ilmiy-amaliy ishlar, tadqiqotlar, loyihalar va dasturlarni amalga oshirish hamda mehnatni muhofaza qilish sohasida xodimlarni qayta tayyorlash va malakasini oshirishdan iboratdir
"Mehnat, bandlik va mehnatni muhofaza qilish sohalaridagi qonunchilik hujjatlarini yanada takomillashtirish yuzasidan takliflar ishlab chiqish; iqtisodiy rivojlanishning ustuvorliklarini hisobga olgan holda mehnat bozori, aholi bandligi va mehnatni muhofaza qilish bo‘yicha ilmiy asoslangan takliflar ishlab chiqish; Davlat maqsadli dasturlari bilan ishlash va xududiy mehnat bozorlarini monitoring qilish asosida takliflar va tavsiyalar ishlab chiqish; demografik jarayonlar va mehnat bozorining istiqbolli ko‘rsatkichlarini ishlab chiqish yuzasidan takliflar tayyorlash; bandlikning yangi turdagi ko‘rinishlarini joriy etish va an'anaviy ko‘rinishlarini kengaytirish uchun bandlik sohalarini kengaytirishga oid metodik va normativ-huquqiy asoslarni ishlab chiqish; mehnat migratsiyasi, shu jumladan ichki migratsiya sohasida ro‘yobga chiqayotgan jarayonlarni tahlil qilish, ularning sabablarini ilmiy asoslash, uni boshqarish va ta'sir ko‘rsatish yo‘llari bo‘yicha tadqiqotlar o‘tkazish; hududlarni demografik va iqtisodiy rivojlantirish prognozlari asosida aholi bandligini ta'minlash yuzasidan takliflar ishlab chiqish; qonunchilikda belgilangan tartibda vazirliklar, idoralar va mulkchilik shaklidan qat'iy nazar barcha xo‘jalik yurituvchi sub'ektlar bilan o‘zaro kelishuvlar asosida bandlik, migratsiya, mehnatni muhofaza qilish va normalash masalalarida huquqiy-me'yoriy xujjatlar loyihalarini ishlab chiqish; xodimlarning mehnat sohasida ijtimoiy himoyalanganligini kuchaytirish maqsadida takliflar ishlab chiqish; kam ta'minlangan oilalarni ijtimoiy himoyasining manzilliligini ta'minlash chora-tadbirlarining amalga oshirilishini, nafaqa va moddiy yordam to‘lovlarining o‘z vaqtida belgilanishi va to‘lanishining nazorat qilinishini ta'minlash ishlariga amaliy yordam berish; kasanachilik, oilaviy tadbirkorlik, hunarmandchilik faoliyati va aholining o‘zini o‘zi ish bilan ta'minlashining boshqa shakllari rivojlantirilishini rag‘batlantirish va qo‘llab-quvvatlash yuzasidan takliflar tayyorlash; mehnat sohasidagi ijtimoiy-iqtisodiy axborotlarni tasniflash ishlarini amalga oshirish, mehnat me'yorlari va qoidalarini, shuningdek xizmatchilarning asosiy lavozimlari va kasb tarif-malaka tavsifnomalarini ishlab chiqish; manfaatdor vazirliklar va idoralar bilan birgalikda o‘rta-maxsus, kasb-hunar ta'limi hamda oliy ta'lim muassasalari bitiruvchilarining bandligini tadqiq qiladi hamda uning natijalari asosida kadrlarning va o‘quv yurtlarida mutaxassislarning kasb tayyorgarligi yo‘nalishlarini takomillashtirish yuzasidan takliflar ishlab chiqish; yoshlar va band bo‘lmagan aholini ma'qul ko‘rayotgan kasb-hunarlari va mehnat sohasidagi qiziqishlarini aniqlash maqsadida ijtimoiy tadqiqotlar olib borish; respublika va ma'muriy-hududiy tuzilmalarning mehnat resurslari soni hamda tarkibini o‘rganish va takomillashtirishga doir takliflar ishlab chiqish; xodimlarining umumiy soni 100 kishi va undan ko‘p bo‘lgan tashkilotlar ish o‘rinlarining mehnat sharoitlari yuzasidan attestatsiya o‘tkazish sifatini o‘rganish va dastlabki bahoni berish; ish o‘rinlarini mehnat sharoitlari va asbob-uskunalarning jarohatlash xavfliligi yuzasidan attestatsiyadan o‘tkazish bo‘yicha mutaxassis malaka sertifikatini olish uchun imtihonlarni tashkil etish yuzasidan maxsus idoralararo imtihon komissiyasi ishini tashkil etish;"
Oʼzbekiston Respublikasi Bandlik va mehnat munosabatlari vazirligining Respublika aholi bandligi va mehnatni muhofaza qilish ilmiy markazi (keyingi oʼrinlarda –“Ilmiy markaz” deb yuritiladi) Oʼzbekiston Respublikasi Prezidentining 2017 yil 24 maydagi “Oʼzbekiston Respublikasi Bandlik va mehnat munosabatlari vazirligi faoliyatini tashkil etish chora-tadbirlari toʼgʼrisida” PQ-3001-son qarori va Vazirlar Mahkamasining 2015 yil 9 oktyabrdagi “Davlat mulki obʼektlaridan samarali va ratsional foydalanish boʼyicha qoʼshimcha chora-tadbirlar haqida” 289-son qarori asosida tashkil etilgan.
Faculties | 0 |
Number of professor teachers | 0 |
Students | 0 |
Bachelor's degree | 0 |
Master's degree | 0 |
Administrative staff | 0 |
Senior researchers | 0 |
Junior researchers | 0 |
Laboratory assistants | 0 |
Engineers and technicians | 0 |
Members of the Academic Council | 0 |
Kurslar | State budget | On a contractual basis | Total |
---|---|---|---|
1-kurs | 0 | 0 | 0 |
2-kurs | 0 | 0 | 0 |
3-kurs | 0 | 0 | 0 |
4-kurs | 0 | 0 | 0 |
5-kurs | 0 | 0 | 0 |
6-kurs | 0 | 0 | 0 |
7-kurs | 0 | 0 | 0 |
Kurslar | State budget | On a contractual basis | Total |
---|---|---|---|
1-kurs | 0 | 0 | 0 |
2-kurs | 0 | 0 | 0 |