Ma'lumotlar bazasi

Platforma haqida

John Wiley & Sons (qisqacha Wiley nomi bilan tanilgan) ilmiy, texnik va tibbiy asarlarni nashr etadi, shu jumladan 1700 ga yaqin jurnallardan 9 milliondan ortiq maqolalar, shuningdek 22000 onlayn kitoblar va yuzlab ko'p jildli ma'lumotnomalar, laboratoriya protokollari va ma'lumotlar bazalari. Jurnallarga obuna bo'lish, birinchi navbatda, uning Literatum platformasi (avvalgi Wiley onlayn kutubxonasi) orqali mavjud bo'lgan raqamli kontent uchun shartnomalar asosida litsenziyalanadi. Firma, shuningdek, "Dummies for how to-how" kabi professional va ilmiy bo'lmagan kitoblarni ishlab chiqaradi va kollej darsliklarini nashriyotchisi hisoblanadi. Uaylining Shimoliy Amerika, Evropa, Osiyo va Avstraliyada operatsiyalari bor. Daromadining yarmidan ko'pi AQShdan keladi. Wiley o'z faoliyatini uchta biznes segmenti bo'yicha tashkil etdi: Research Publishing & Platforms (tadqiqot nashriyoti & platformalar); (daromadning 50% dan ko'prog'i), Akademik va kasbiy ta'lim; (taxminan 35%) va ta'lim xizmatlari (taxminan 15%). Research Publishing & Platforms (tadqiqot nashriyoti & platformalar) jurnalga obuna bo'lish, individual maqola sotish, litsenziyalash, qayta chop etish va bosma hujjatlarni raqamli tasvirga aylantirish kabi operatsiyalar orqali daromad oladi. Ochiq kirishni taklif qilgan holda, mualliflar o'z maqolalarini Wiley jurnallar tarmog'iga erkin tarqatish uchun Wiley platformasiga maqola nashr qilish haqini to'laydilar. Platformaning Atypon taklifi - bu ilmiy va professional jamiyatlar va nashriyotlarga “Wiley's Literatum” platformasi orqali o'z tarkibini Internetda etkazib berish, joylashtirish, takomillashtirish, sotish va boshqarishga imkon beradigan nashriyot dasturiy ta'minoti va xizmat ko'rsatuvchi provayder. Akademik va kasbiy ta'lim segmenti kutubxonalarga, korporatsiyalarga, talabalarga, mutaxassislarga va tadqiqotchilarga ilmiy, professional va o'quv kitoblarini va tegishli tarkibni, shuningdek, testlarni tayyorlash xizmatlarini va o'quv dasturlarini oladi, ishlab chiqadi va nashr etadi. “Wiley's Education Services” (Wiley o’quv xizmati) segmenti oliy o'quv yurtlari uchun onlayn dasturlarni boshqarish xizmatlarini taqdim etadi. Shuningdek, u kompaniyalar va mutaxassislar uchun o'rganish, ishlab chiqish va baholash xizmatlarini taklif etadi. Kompaniya mijozlarga onlayn dasturlarga yozilishlarni ko'paytirishda, universitetning yangi sheriklarini imzolashda, raqamli ta'lim echimlarini ishlab chiqishda va tegishli xizmatlarda yordam beradi. Wiley shtab -kvartirasi Nyu -Jersida va Shimoliy Amerika, Evropa, Osiyo va Avstraliyada qo'shimcha nashriyot, marketing va tarqatish markazlariga ega. AQShning Indiana, Kaliforniya, Massachusets, Illinoys, Florida, Minnesota, Texas, Kolorado va Kentukki shtatlarida joylashgan. Avstraliya, Kanada, Buyuk Britaniya, Frantsiya, Germaniya, Iordaniya, Singapur, Rossiya, Xitoy, Hindiston va Gretsiyada xalqaro tarmoqlari mavjud. Daromadning eng katta ulushi 50%dan ko'proq AQShga tegishli, Buyuk Britaniya (taxminan 10%) va Germaniya (5%dan ortiq). Weyli 2020, 2019 va 2018 moliyaviy yillarda reklama uchun 103,1 million, 89,5 million dollar va 68,3 million dollar sarfladi. 2020 moliyaviy yilda tugaydigan besh yillik davr mobaynida daromadlarning o'sishi sekinlashdi. Kompaniya 2016 yildan beri daromadning atigi 6% ga oshgani haqida xabar berdi. Sof daromad o'zgarib turdi va xatto 2020 yilda zarar ko'rdi. 2020 moliyaviy yili daromadi 2 foizga oshib, 1,8 milliard dollarga etdi. Daromadlarning oshishiga ta'lim xizmatlari biznesining 74,9 million dollarga ko'payishi, shu jumladan Learning House va mthree -ning hissalari hamda Research Publishing & Platforms biznesining 21,0 million dollarlik o'sishi sabab bo'ldi. Tadqiqot nashriyotlari va platformalari segmentining asosiy o'sish strategiyalariga o'z institutsional mijozlari uchun yangi litsenziyalash, modellarini ishlab chiqish, va ("o'qish va nashr qilish uchun to'lash"), yangi ochiq mahsulotlar va daromad manbalarini ishlab chiqish ("nashr etish uchun to'lash") kiradi. Yuqori o'sayotgan va rivojlanayotgan bozorlar, tadqiqotchilar, mualliflar, jamiyatlar va korporativ mijozlarning ehtiyojlarini qondirish uchun yangi raqamli mahsulotlar, xizmatlar va ish oqimi echimlarini ishlab chiqishdir. Akademik va kasbiy ta'lim biznesining asosiy o'sish strategiyalariga korporativ rivojlanish va professional kareranisini rivojlantirish uchun etakchi mahsulotlar va xizmatlarni ishlab chiqish va sotib olish, etakchi brendlar va franchayzalarni ishlab chiqish, strategik sotib olish va sheriklikni amalga oshirish, raqamli kitob formatlarini innovatsion kashf qilish va tarqatishni kengaytirish kiradi. .