2019 yil 7 yanvar
Umumiy, yaxlit va transmadaniyatli sifatli ta'limni taqdim etish orqali millat va jamiyatni barpo etish, qadriyat ta'limi va zamonaviylik urf-odatlar bilan uyg'unlashadigan iste'dodlarni tarbiyalash bo'yicha jahon miqyosida etakchi bo'lish.
Zamonamizning barcha fanlari bo'yicha barcha darajalarda va futuristik va rivojlanayotgan chegara bilimlari, o'rganish va tadqiqotlar yo'nalishlarida ta'lim berish va ularni nafaqat mukammal mutaxassislar, balki yaxshi insonlar qilib, tushunadigan va hurmat qiladigan talabalarning umumiy shaxsiyatini rivojlantirish. insoniy qadriyatlar uchun, o'z merosi va madaniyati bilan g'ururlanish, yaxshi va yomonni anglash va mukammallikka intilish va ishonch va harakat jasoratining fazilatlarini o'zlashtirish.
Toshkentdagi Amity universiteti jahon miqyosidagi ta'limni maqtovga loyiq izlanishlar va innovatsiyalar bilan O'zbekistonning strategik qarashlariga moslashtirishga sodiqdir.Amity-ning yuqori amaliy va sanoat yo'naltirilgan o'quv dasturi mintaqaning iste'dod ehtiyojlariga mos ravishda kontseptsiya qilingan va shu bilan talabalar uchun imkoniyatlar dunyosini ochib bergan. Sanoat bilan olib boriladigan ta'limga e'tibor sanoat bilan yaqin hamkorlikda ishlab chiqilgan o'quv dasturini keltirib chiqardi.Amity-ning yana bir o'ziga xos xususiyati - bu dunyo miqyosida taqqoslangan va eng zamonaviy binolar va infratuzilma orqali zamonaviy yuqori texnologik o'quv muhitlarini yaratishga intilishdir.
Fakultetlar | 0 |
Professor-o'qituvchilar soni | 0 |
Talabalar | 0 |
Bakalavriat | 0 |
Magistratura | 0 |
Ma’muriy-boshqaruv xodimlar | 0 |
Katta ilmiy xodimlar | 0 |
Kichik ilmiy xodimlar | 0 |
Laborantlar | 0 |
Muhandis-texnik xodimlar | 0 |
Ilmiy kengash azolari | 0 |
Kurslar | Davlat byudjeti | Shartnoma asosida | Jami |
---|---|---|---|
1-kurs | 0 | 0 | 0 |
2-kurs | 0 | 0 | 0 |
3-kurs | 0 | 0 | 0 |
4-kurs | 0 | 0 | 0 |
5-kurs | 0 | 0 | 0 |
6-kurs | 0 | 0 | 0 |
7-kurs | 0 | 0 | 0 |
Kurslar | Davlat byudjeti | Shartnoma asosida | Jami |
---|---|---|---|
1-kurs | 0 | 0 | 0 |
2-kurs | 0 | 0 | 0 |