1940 yil
"Kadrlar tayyorlash milliy dasturiga muvofiq davlat taʼlim standartlari, oʼquv rejalari va dasturlarining qatьiy bajarilishini oʼrganib chiqadi hamda ustivor masalalar boʼyicha tavsiya va topshiriqlar belgilaydi; fakulьtetlarning oʼquv, ilmiy-tadkikot va maʼnaviy-maʼrifiy ishlari toʼgʼrisidagi, akademik litseylar, oliy taʼlim muassasasi qoshidagi ilmiy jamiyatlarning faoliyati toʼgʼrisidagi, qabul komissiyasining qabul natijalari toʼgʼrisidagi, shuningdek marketing xizmatining xalk xoʼjaligining bitiruvchi mutaxassislarga boʼlgan ehtiyoji, buyurtmachi tashkilotlar bilan hamkorlik aloqalari toʼgʼrisidagi hisobotlarini eshitadi hamda tegishli qaror qabul qiladi; ilmiy-tadkikot, maʼnaviy-maʼrifiy ishlar rejalari ijrosi, professor-oʼqituvchilar tarkibining malaka oshirish va qayta tayyorlash masalalarini muhokama qiladi hamda tegishli qarorlarni qabul qiladi"
"Samarqand davlat meditsina instituti rivojlanishining yillik va istiqbolli rejalarini tasdiqlaydi, moddiy-texnik taʼminot va moliyaviy-xoʼjalik faoliyati natijalarini muhokama qiladi hamda tegishli qarorlarni qabul qiladi; . fakulьtet va kafedralarni ochish, tugatish, oʼzgartirish, shuningdek marketing xizmati takliflarini hisobga olgan holda yangi bakalavriat yoʼnalishlari va magistratura mutaxassisliklari boʼyicha kadrlar tayyorlashni yoʼlga qoʼyish yoki toʼxtatish bilan bogʼlik masalalar boʼyicha qaror qabul qiladi; Institut pedagog xodimlarni tanlov asosida ishga qabul qilish tartibi toʼgʼrisida”gi Nizomga muvofik professor- oʼqituvchilar lavozimlarini egallash uchun tanlovlar oʼtkazadi; professor, dotsent ilmiy unvonini olishga intilayotgan izlanuvchilarning hujjatlarini koʼrib chiqadi va belgilangan tartibda ilmiy unvonga tasdiqlashga taqdim etadi; Samarqand davlat meditsina instituti bitiruvchilari hamda professor-oʼqituvchilarining ingliz tilini bilishlarini taʼminlash va kompьyuter texnologiyalari, Internetdan foydalana olishlari boʼyicha tayanch koʼnikmalarni shakllantirish masalalarini muhokama qiladi va chora-tadbirlar belgilaydi;"
Ixtisoslashgan neyroxirurgik mar-kazlar tashkil etilishi bosh miya oʻsmalari, markaziy nerv sistemasining tugʻma nuqsonlari va yalligʻlanish kasalliklarini davolashda yaxshi nati-jalarga erishishga, N.da miya va orka miya tomirlari xirurgiyasi (neyroangiologiya), stereotaksis kabi yangi boʻlimlar tashkil etishga imkon berdi. N.dagi hozirgi muhim yoʻnalishlardan biri bosh miyada kon aylanishi va mi-yada energiya almashinuvi fiziologiyasi va patologiyasini oʻrganishdir. Ope-rativ texnikaning rivojlanishi (elektroxirurgiyaning tatbiq etilishi hamda kalla ichi bosimini pasaytirishga yordam beradigan turli preparat va metodlarning qoʻllanilishi), diagnostika usullarining takomillashishi, shuningdek, N. amaliyotida ogʻriqsizlantirish va reanimatsiya metodlarining joriy etilishi N.da muhim ahamiyat kasb etdi. Hozirgi tomirlarni operatsiya qilish usuli ham muvaffaqiyatli qoʻllanilmoqda.
Faculties | 0 |
Number of professor teachers | 0 |
Students | 0 |
Bachelor's degree | 0 |
Master's degree | 0 |
Administrative staff | 0 |
Senior researchers | 0 |
Junior researchers | 0 |
Laboratory assistants | 0 |
Engineers and technicians | 0 |
Members of the Academic Council | 0 |
Kurslar | State budget | On a contractual basis | Total |
---|---|---|---|
1-kurs | 0 | 0 | 0 |
2-kurs | 0 | 0 | 0 |
3-kurs | 0 | 0 | 0 |
4-kurs | 0 | 0 | 0 |
5-kurs | 0 | 0 | 0 |
6-kurs | 0 | 0 | 0 |
7-kurs | 0 | 0 | 0 |
Kurslar | State budget | On a contractual basis | Total |
---|---|---|---|
1-kurs | 0 | 0 | 0 |
2-kurs | 0 | 0 | 0 |